Toimitusehdot ja muuta infoa

Toimitus ja postikulu
Toimitusaikamme on 1-3 arkipäivää +Postin / Matkahuollon kuljetusaika. Poikkeuksena nimikoidut -tuotteet 1-4 arkipäivää. 
Jos tilauksella on KIIRE, mainitse siitä ostoskorin toimituskommenttiin niin hoidamme sen parhaamme mukaan 🙂 
Jos tilauksesi postitetaan pakettina, saat tekstiviestin antamaasi kännykkänumeroon kun paketti on noudettavissa.
Tuotteen palautus/vaihto

Tuotteillamme on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Maksamme palautus- ja vaihtopostikulut. 

Ota meihin yhteyttä ennen kuin palautat tuotteen (asiakaspalvelu@hattentatti.fi) Palautusosoitteen ja -ohjeet saat sähköpostitse. 

Noutamatta jääneistä tilauksista veloitamme 15€. Huomioithan, että paketin noutamatta jättäminen ei ole asiakaspalautus.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, pesemätön ja myyntikuntoinen. Palautamme tuotteen hinnan mahdollisimman pian sen jälkeen kun palautettu tuote on saapunut meille ja tuote on todettu vaihto- tai palautuskelpoiseksi, viimeistään kuitenkin 7 arkipäivän sisällä. 

Palautusoikeus nimikoiduille tuotteille

Yksilöidyillä tuotteilla on palautusoikeus vain tuotevirhetapauksissa sillä tuotteemme laaditaan yksilöllisinä tilaustuotteina eikä meillä ole mahdollisuutta myydä niitä sellaisenaan eteenpäin muille asiakkaille. (Kuluttajansuojalaki 6.) 

Tilaustavat

Voit tehdä tilauksesi joko verkkokaupassa, sähköpostitse (asiakaspalvelu@hattentatti.fi) tai puhelimitse  0402468506 (arkisin klo 10-15)

Kun tilaajana on kunta, seurakunta, yksityinen päiväkoti tms organisaatio, toimitamme tilaukset joko ennakkolaskulla tai verkkolaskulla. Tilaukset tulee tehdä sähköpostitse (asiakaspalvelu@hattentatti.fi)

Maksutavat
 

Klarna / verkkolaskutus / tilisiirto (verkkolaskutus ja tilisiirto, tilaukset tehtävä sähköpostitse tai puhelimitse)  

Klarna Checkout:

Maksutapana yleisimmät verkkomaksut ja luottokortit, Klarnan lasku tai osamaksu.

Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Klarna lasku, Klarna tili, korttimaksut (Visa, Mastercard) tai verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, Aktia) – kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät täältä. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09 425 99770 (ark. klo 9:00-18:00) tai asiakaspalvelu@klarna.fi

Jos valitsit maksutavaksi laskun, toimitetaan lasku antamaasi sähköpostiosoitteeseen tilauksen postittamisen jälkeen. Laskulla on 14 päivän maksuaika. Voit myös muuttaa laskun eräpäivää jms osoitteesta  https://klarna.com/fi/omat-sivut

Lelujen suositusikä

Kaikkia reppuja, laukkuja ja leluja (myös pehmolelut) ei suositella alle 3 -vuotiaille ellei tuoteselosteessa ole erikseen toisin mainittu. (Tuotteista saattaa irrota pieniä osia)

Tietosuojaseloste 25.5.2018

Rekisterinpitäjä
Hattentatti Oy, Rajatie 1, 04260 Kerava,  asiakaspalvelu@hattentatti.fi, puh 040-2468506 Y-tunnus 2670780-5

Henkilötiedot – Yksityisyyden suoja

Keräämme henkilötietoja tilauksen hoitamista varten. Henkilötietojen käsittelyn oikeusperusteena on asiakkaan ja Hattentatti Oy:n välinen sopimus ja siitä johtuvat lakisääteiset velvoitteet. Henkilötietojen antaminen on välttämätöntä sopimuksen syntymiselle ja tilauksen tekemiselle. Asiakasrekisterien tiedot ovat luottamuksellisia.

Asiakkaan henkilötiedot vastaanottavat:

  • Hattentatti Oy ja sen työntekijät
  • maksunvälittäjä Klarna
  • postitusjärjestelmä (Shipit)
  • tilauksissa joissa tuotteen toimitus tapahtuu suoraan maahantuojalta asiakkaalle, luovutetaan asiakkaan osoitetiedot tuotteen toimitusta varten. Tietoja ei kuitenkaan käytetä muihin tarkoituksiin.
  • tilitoimisto joka hoitaa kirjanpitomme
  • yritys joka ylläpitää verkkosivujamme
  • yritys joka hoitaa suoramarkkinointimme

Asiakkaalla on omien henkilötietojen käsittelyyn seuraavat oikeudet:

  • tarkistaa omat henkilötiedot ja oikaista niitä 
  • vastustaa käsittelyä ja oikeus käsittelyn rajoittamiseen 
  • suostumuksen peruuttaminen
  • valituksen tekeminen valvontaviranomaiselle

Jos sinulla on kysymyksiä Hattentatin itseesi liittyvistä henkilötiedoista tai haluat muokata niitä tai poistaa ne, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteella asiakaspalvelu@hattentatti.fi 

Lähetämme uutiskirjeen vain suostumuksen antaneille asiakkaillemme. Uutiskirjeentilaaja voi peruuttaa uutiskirjeen tilauksen klikkaamalla uutiskirjeen alaosassa olevaa linkkiä.